FAQ
Wat moet ik doen als mijn vlucht vertraging heeft?
Gelieve ons zo snel mogelijk te verwittigen wanneer u vertraging oploopt. Verwittigt u ons niet of u heeft uw vlucht gemist, dan zijn we verplicht u 2 ritten aan te rekenen voor de verloren tijd.
Zijn er kinderzitjes voorzien?
Ja, we hebben voldoende kinderzitjes met ruggensteun of verhoogde kinderzitjes.
Wat zijn de annulatie voorwaarden?
U kan 24 uur op voorhand gratis annuleren. Annuleert u binnen de 12 uur, dan rekenen we 50% van de rit aan en indien u binnen de 12 uur annuleert, dan rekenen we 100% van de rit aan. Heeft u echt een gegronde reden, dan zijn deze kosten bespreekbaar.
Kan mijn huisdier mee?
Uw huisdier kan mee vervoerd worden als u zelf een transportbox voorziet.
Hoeveel bagage mag ik meenemen?
De standaard bagage die toegelaten is door uw vliegmaatschappij past perfect in onze wagens. Indien u extra veel bagage wilt vervoeren, kunnen we steeds een extra aanhangwagen inschakelen. Gelieve dit op voorhand aan te vragen.
Welke nationale en internationale luchthavens bedienen jullie?
Wij regelen transport van en naar volgende luchthavens: Zaventem, Luik, Charleroi , Antwerpen, Oostende, Lille, Parijs, Londen, Amsterdam, Maastricht en Düsseldorf.
Waar vind ik mijn chauffeur?
Betreffende luchthaventransport: Uw chauffeur staat u op te wachten in de aankomsthal met een IPad met uw naam op. In Zaventem is dat bijvoorbeeld aan de Java coffee stand. In alle andere gevallen wordt een plek afgesproken bij de boeking van uw transport.
Wat kunnen jullie allemaal vervoeren?
Alles is mogelijk op aanvraag. Speciale service requests zoals rolstoelvervoer (enkel inklapbare rolstoelen), vervoer van instrumenten of golftassen kan perfect. Gelieve dit op voorhand te melden.
Kan Vip-transport onze wagen van de luchthaven naar huis brengen?
Ja, dat is mogelijk. Dit hebben we in het verleden reeds gedaan. Gelieve ons te contacteren voor meer informatie.